Stara cesta 13
1356 Dobrova
1. Osnovni podatki
Občina Dobrova - Polhov Gradec, Stara cesta 13, 1356 Dobrova (v nadaljevanju: občina), v skladu z Zakonom o stvarnem premoženju države in samoupravnih lokalnih skupnosti (Uradni list RS, št. 11/18, 79/18 in 78/23 - ZORR; v nadaljevanju: ZSPDSLS-1), objavlja povabilo k oddaji ponudbe za oddajo nepremičnega premoženja v najem in vabi zainteresirane kupce k oddaji ponudbe za nakup. Nepremično premoženje bo v najem oddano na podlagi metode neposredne pogodbe.
Postopek se vodi skladno z 52. členom ZSPDSLS-1, ob upoštevanju katerega bo pred sklenitvijo neposredne pogodbe občina z zainteresiranimi osebami opravila pogajanja.
2. Predmet oddaje v najem
Predmet oddaje v najem je mansarda z balkonom skupne neto tlorisne površine 114,5 m2 oz. 107,5 m2 uporabne površine. Mansarda se nahaja v prizidku stavbe št. 1923 k.o. 1982 Šujica. Prizidek (v dveh etažah - P + M) je bil izgrajen v letih 1990 - 1996.
Ogled nepremičnine je možen po predhodnem dogovoru, s sporočilom poslanim na elektronski naslov info@dobrova-polhovgradec.si.
3. Ponudbena cena
Ponudbena cena ne sme biti nižja od izhodišče cene, ki je 100,00 EUR / mesec, pri čemer ta ne vključuje DDV.
4. Pogoji in način oddaje ponudbe
Ponudniki pošljejo oziroma prinesejo osebno v zaprti pisemski ovojnici izpolnjen, lastnoročno podpisan in v primeru elektronske pošte skeniran Prijavni obrazec za posredovanje ponudbe, ki je Priloga 2 objavljene namere, z navedbo »PONUDBA ZA NAJEM - NE ODPIRAJ«, na naslov: Občina Dobrova - Polhov Gradec, Stara cesta 13, 1356 Dobrova.
Šteje se, da je ponudba pravočasna, če na naslov občine prispe najkasneje do 10. 12. 2025, do 12.00 ure.
Če je ponudba poslana s priporočeno pošiljko ali kot navadna pošta pri izvajalcu poštnih storitev ali oddana osebno na vložišče občine, se šteje, da je pravočasna, če prispe na naslov občine najkasneje do 10. 12. 2025, do 12.00 ure.
Ponudbe, ki bodo nižje od izhodiščne cene ali ki bodo prispele po preteku razpisnega roka, se ne bodo upoštevale. Odpiranje ponudb ne bo javno. Ponudniki bodo o rezultatih zbiranja ponudb obveščeni na njihov naslov najkasneje 14 dni po zaključenem zbiranju ponudb.
5. Sklenitev pogodbe
Pogodba mora biti z uspelim ponudnikom sklenjena v roku 15 dni po pozivu občine za sklenitev pravnega posla. V kolikor pogodba ni sklenjena v danem roku, lahko organizator odstopi od sklenitve pravnega posla.
Občina si pridržuje pravico, da lahko do sklenitve pravnega posla, brez odškodninske odgovornosti, odstopi od oddaje v najem.
Jure Dolinar
župan