Občina Dobrova - Polhov Gradec Občina Dobrova - Polhov Gradec
NAJDI
BABNA GORA - POLHOGRAJSKA GRMADA
Zanimivosti:

• Babčarjev tabor (ustno izročilo govori o zatočišču vaščanov, predvsem žensk, na tej skali v času turških vpadov v te kraje. S polivanjem vrele vode, smole in metanjem skal so ženske pregnale Turke, zato so prvotnemu imenu vasi Gora dodali še Babna).
  1. Nadaljevanje poti od Glažarjeve hiše navzdol in v levo mimo spodnjih hiš v tej vasi. Nad potjo so stene Veternika, v prvem ovinku naravnost naprej, približno 200 m samostojna skala, Babčarjev tabor. Obe sta primerni tudi za športno plezanje. .
  2. Pot se vije navzdol proti Grmadi, po cesti prek mostu čez Gradaščico na Belico (avtobusna postaja) in pelje po makadamski cesti mimo nekaj hiš v Belški grapi.
  3. Pri hudourniški zgradbi desno v strmi breg, po serpentinasti stezi na razgledni greben, prek grbine Kraguljevke, na prečni stezi nekoliko v levo na centralni greben, od tod pa direktno na vrh Grmade. Ta dostop je med najlepšimi (gorsko cvetenje, divjad).
  4. Že z grebena, posebno pa z vrha, je razgled izreden. Žig. Višina 898 m, Dostopi: po PPP, iz Polhovega Gradca mimo Gont, iz Katarine, Ločnice in Dvora.
LAS - Barje z zaledjem Dobrote Blagajeve dežele Blagajeva pot Grajska poroka Prireditve v Blagajevi deželi
Kazalo vsebine | O straneh © Občina Dobrova - Polhov Gradec
O SPLETNIH STRANEH
OBČINE DOBROVA - POLHOV GRADEC
© Občina Dobrova - PolhovGradec 2004-2018. Vse pravice so pridržane.
Oblikovanje: Maša Kozjek
Tehnična izvedba: Eppro, Boštjan Kožuh s.p.